ACTIVE BEAUTY
EGYÜTT EGYMÁSÉRT
Újszülöttkortól
a felnőtté válásig
Támogatási stratégiánk középpontjában a kisgyermekes családok és a gyermekek egészségre nevelése áll. „Együtt egymásért” név alatt dolgoztuk ki hosszú távú vállalati felelősségvállalási stratégiánkat, amelynek célja, hogy a gazdaság felelős
szereplőjeként megtaláljuk és felkaroljuk azokat a társadalmunkat súlyosan érintő problémákat, amelyek megoldásában hatékony segítséget tudunk nyújtani.
Fotó: Getty Images
Együtt a babákért – Legyünk nagyok a legkisebbekért
A Katolikus Karitásszal tíz évvel ezelőtt kezdtük meg Együtt
a babákért néven azt a mai napig tartó együttműködést,
amelynek keretében évről évre 260, a humanitárius szervezet
látókörében lévő, nehéz körülmények között élő kisgyermekes család számára biztosítjuk a fél évre elegendő pelenkamennyiséget, ami összesen 6500 csomagot jelent évente, 20
millió forint értékben.
A Nap gyermekei – Napvédelmi edukációs pályázat
óvodásoknak
Az óvodás gyermekek napvédelmi oktatását célzó programunk szintén több mint egy évtizedes múltra tekint vissza.
A program célja, hogy felhívjuk a gyerekek, a pedagógusok és
a szülők igyelmét a napvédelem fontosságára. Évről évre kreatív pályázatot írunk ki a napvédelem témájában a hazai óvodai csoportoknak. Az induló óvodák garantált naptejcsomagban részesülnek a L’Oréal Magyarország Kft. jóvoltából. A fődíjat elnyerő óvoda udvarát pedig 1 millió forintból újítjuk fel
játékokkal és árnyékolókkal.
dm jótékonysági focitorna a sérült
gyermekekért
Kiemelten büszkék vagyunk a jótékonysági focitornánkra, amit immár 6.
éve rendezünk meg. A kezdeményezés
a munkatársaktól indult. A torna alapgondolata, hogy együttműködő partnereinkkel kicsit más pályán, kötetlenebb
formában is találkozzunk, és mindezt
egy jó ügy érdekében tegyük. Minden
évben más szervezet kapja a támogatást. Idén a torna nevezési díjaival a
csapatok az érdi Életfa Csoport Egyesületet támogatták: a szervezet 5 millió
forintot kapott, melyet 60 sérült és halmozottan sérült kisgyermek egész éves
vízi terápiájára fordítanak.
Giving Friday: akcióvadászat helyett
jótékonyság
A dm-nél a Black Friday napot 2021-ben
is átszínezzük: akciók helyett az aznapi
forgalom 5%-át jótékony célra ajánljuk
fel. A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvánnyal együttműködve egy féléves online programon keresztül segítjük a iatalok mentális egészségének megőrzését.
7