ÚJÍTÓ NŐK, PÉLDAKÉPEK
HERCZEG ANDREA 2017-ben egy tematikus rendezvényt álmodott meg, hogy segítse az élelmiszerallergiásokat a mentes
termékek piacán való tájékozódásban – ebből nőtte ki magát a CSAK A MENTES márka.
METRO: Mi mindennel foglalkozol a Csak a Mentes égisze alatt?
Herczeg Andrea: 2017-ben, indulásunkkor egy olyan rendezvényben gondolkodtam, ami a mentes termékek gyártóit
és forgalmazóit egy helyen és időben mutatja be. Szerettem
volna, ha az ételérzékenyek hiteles információt kapnának,
s megtapasztalnák a rendelkezésükre álló termékbőséget.
A húsvéti és karácsonyi Csak a Mentes rendezvények ma
már családi fesztiválok. A Csak a Mentes honlap nemcsak
gyűjti, hanem szűri is a mentes termékeket, hogy valóban
megfelelnek-e az elvárásoknak. Külön kiemeljük a magyar
termékeket és az innovációkat. Márciusban kuponnapokat
tartunk. Print és online életmódmagazint adunk ki. Eddigi
működésünk a célközönség igényeire adott releváns válaszokról szólt: így indult el az – idén a METRO partnerségével
megvalósított – Év Mentes Séfje kezdeményezés is 2018ban, ami egész Európában egyedülálló verseny.
METRO: Mire készülsz 2023-ban?
Herczeg Andrea: Idén megújult arculattal és újfajta gondolkodásmóddal dolgozunk. Január és február fókuszában
az Év Mentes Séfje verseny állt, amit a METRO támogatott.
Tavasztól minden energiánkat az új szolgáltatásaink – mint
a szakemberkereső és a piactér – elindítására és működtetésére fordítjuk. Emellett nagyobb hangsúlyt kap az edukációs
vonal: workshopokat, tananyagokat is kínálunk.
METRO: Hogy látod a Csak a Mentes közösséget öt év múlva?
Herczeg Andrea: Öt év múlva is a megfogalmazódó igényekre
adott reakcióink fogják alakítani a működésünket. Ezek alapján már most körvonalazódik a vidék felé nyitás és a külföldi
rendezvények lehetősége. A szomszédos országokban is szeretnénk megrendezni a Csak a Mentes programokat – erre
már érkeztek konkrét megkeresések is.
Herczeg Andreával készült interjúnk teljes terjedelmében a blogunkon olvasható! (metro.hu/blog)
3